Eerste weekje op Bali

6 mei 2017 - Pecatu, Indonesië

Hoi allemaal,

Zo, de eerste week zit er alweer bijna op. De tijd vliegt hier echt voorbij, om maar meteen met een cliché te beginnen. Afgelopen maandag zijn we begonnen aan de cultuur week. Zo hebben we verschillende marktjes bezocht, zijn we naar een holy water tempel geweest en hebben we een Indonesische taalles gehad. We kunnen dus al een beetje communiceren met de balinese mensen op het eiland. Ook hebben wij een tocht gemaakt door een van de vele rijstvelden in Ubud. Super mooi maar helaas wel met heel veel regen, we hebben dus ook al kennis gemaakt met de tropische regenbuien hier. In de avonden zitten we voornamelijk in het barretje beneden onze kamer, je kunt wel zeggen dat dat onze stamkroeg is! We hebben zelf al plannen om daar een Nederlands feestje te organiseren over een paar weken. Er zijn namelijk heel veel Nederlandse vrijwilligers die allemaal in hetzelfde 'dorpje' wonen.

Ubud, het plaatsje waar wij 5 weken wonen is echt heel gezellig! We moeten ongeveer 25 minutjes lopen naar het centrum waar echt heel veel leuke barretje en winkeltjes te vinden zijn!

Komemde maandag gaan we dan echt beginnen met ons vrijwilligerswerk. Ik en Maritza hebben het geluk dat wij in de ochtend vrijwilligerswerk doen. Wij gaan namelijk op een kindergarten werken. Hier gaan wij kindjes van 3 tot 6 jaar lesgeven. Maud en Sam gaan in de middag vrijwilligerswerk doen.

In de weekenden zijn we vrij en zijn we van plan om lekker weekendjes weg te gaan naar alle mooie plekjes van Bali. Dit weekend zijn we naar Padang Padang gegaan om te genieten van de prachtige zee! Op dit moment lig ik lekker op het strand te wachten tot de zon onder gaat in de zee. Ik kan wel zeggen dat ik nu echt een vakantie gevoel heb! Vanavond willen we opzoek gaan naar een leuk barretje hier in de buurt waar we lekker kunnen eten en een paar drankjes kunnen doen.

Liefs!

1. Greet:
    7 mei 2017
    het ziet er allemaal goed uit . dus op stap dat gaat gelukkig ook gewoon door (haha)
    morgen veel sucses met de kleintjes maar dat gaat jou vast wel lukken
    groetjes